Tickets & Service
We helpen graag om je te ondersteunen bij het aanschaffen van (online) tickets en het verstrekken van informatie.
De openingstijden van afdeling Tickets & Service vind je hier.
Tickets & Service is bereikbaar via 026 - 372 07 20 en tickets@musis.nl.
Reserveren van tickets
Tickets kan je telefonisch, per mail of fysiek aan de balie reserveren tijdens de openingstijden van Tickets & Service. Een reservering blijft maximaal veertien dagen beschikbaar, hierna vervalt de reservering. Als de periode tussen de reservering en de datum van het evenement korter dan 14 dagen, dan vervalt de reservering een half uur vóór aanvang van het evenement.
Weet waar je koopt
Zorg er altijd voor dat je een betrouwbaar verkoopkanaal kiest. Dit is direct via onze eigen website of via de website van de artiest, organisator of gezelschap zelf.
Verkoopkanalen als Ticketmaster, Eventim, GUTS en NTK zijn betrouwbare partners van Musis en Stadstheater.
Lees hier welke verkoopkanalen nog meer betrouwbaar zijn: Weet Waar Je Koopt.
Kaarten ruilen of annuleren
Je kunt tot uiterlijk drie werkdagen voor de datum van een voorstelling of concert je kaarten ruilen voor een andere voorstelling, concert of annuleren tegen een tegoedbon. Per geruilde kaart berekenen we € 2,50 aan administratiekosten, met een maximum van €10,00. Wij geven geen geld (contant of via pin) retour. Onze tegoedbonnen zijn één jaar geldig en kunnen niet ingeruild worden voor een cadeaubon. Let op: Als je tickets hebt aangeschaft via Ticketmaster dan gelden daar andere regels voor, kijk voor informatie hierover op Ticketmaster.
Wachtlijst
Als een voorstelling of een concert is uitverkocht, kun je je aanmelden voor de wachtlijst. Dit kan online op de pagina van de voorstelling of het concert waar je graag heen wilt. Als er kaarten vrij komen nemen wij contact met je op. De wachtlijst blijft geldig tot drie werkdagen voor voorstellingen of concerten.
Betaalmethoden
Voor de aankoop van tickets kan je bij ons gebruik maken van verschillende betaalmethoden. Je kan betalen met iDEAL, Creditcard, Podiumcadeaukaart, een tegoedbon, met je Gelrepas, Podiumpas of Dit is PAS Arnhem.
Podiumcadeaukaart
Een Podiumcadeaukaart kan je online, telefonisch of aan de balie verzilveren. Dit mag ook een deel van het bedrag zijn, de rest van het bedrag blijft dan op de Podiumcadeaukaart staan. Als je een podiumcadeaukaart online wilt verzilveren dan kan dit wanneer je je bestelling gaat afronden. Nadat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden en op "doorgaan" klikt, wordt je doorverwezen en kan je kiezen voor de optie "Podiumcadeaukaart".
Tegoedbon
Een tegoedbon krijg je als je een voorstelling of concert tijdig hebt geannuleerd. Als je een tegoedbon hebt dan kan je deze online, telefonisch of aan de balie laten verzilveren. Je kan ook een deel van het bedrag verzilveren, het restant blijft geldig tot en met de einddatum van de bon. Indien je de bon graag online wilt verzilveren dan kan dit wanneer je je bestelling gaat afronden. Je voert je code in bij de optie "Cadeaukaart"
Dit is PAS Arnhem
Bij ons kan je betalen met Dit is PAS Arnhem! Je kan met deze pas alleen aan de balie of telefonisch kaarten bestellen en betalen.
Podiumpas
Heb je een Podiumpas? Die kun jij bij ons gebruiken. Vanaf 30 dagen voor de voorstelling of concert kun jij een kaartje reserveren. Reserveren kan vanaf 30 dagen voor de voorstelling online. Onbeperkt naar voorstellingen en concerten voor € 35 per maand bij alle aangesloten podia. Ga voor meer informatie of een lidmaatschap naar Podiumpas.nl.
►Verhuringen, gastvoorstellingen of voorstellingen die via een extern kanaal verkocht worden (m.u.v. Ticketmaster) zijn uitgesloten
►Met deze pas kan je geen kaarten voor de gouden rang bij theatervoorstellingen boeken i.v.m. een gekoppeld arrangement
Zie ook onze speciale Podiumpas pagina.
Gelrepas
Heb je een Gelrepas? Dan kan je deze bij ons verzilveren! Verzilveren kan telefonisch, per mail of aan de balie. Houd de laatste 8 cijfers van je pasnummer bij de hand om aan ons door te geven. Bekijk hier welke voorstellingen te boeken zijn met de Gelrepas.
Betalen aan de bar voor een drankje of hapje
Bij Musis & Stadstheater maken wij gebruik van Pin-Only. Je kan aan de barren dus alléén pinnen of met een creditcard betalen.
Kortingen
Groepskorting
Groepen vanaf 10 personen krijgen vaak een korting van 10% op het totaalbedrag. Popconcerten zijn hiervan uitgesloten.
ACT-leden
ACT is de belangenvereniging voor professionele acteurs in Nederland. Als ACT-lid ontvang je een pas, die strikt persoonlijk is. Als lid betaal je voor toneelvoorstellingen in de Parkzaal € 10,-. Deze korting gaat in vanaf 12 uur op de dag van de toneelvoorstelling. Neem de ACT-pas mee naar de voorstelling om deze te laten zien bij binnenkomst.
Student Last Minute
Studenten kunnen voor € 10,- naar voorstellingen en concerten. Deze korting geldt vanaf 12.00 uur op de dag zelf. In het geval van een voorstelling of concert in de ochtend of middag tot 18.00 uur geldt dit vanaf 12:00 uur de dag ervoor. Klik hier voor meer informatie!
Scholen
In overleg met de afdeling educatie kunnen scholen vaak gebruik maken van speciale tarieven. Neem voor meer informatie contact op met onze Educatie coördinator Rosalinde Hauwert via rosalinde@musis.nl
Jongeren t/m 30
Voor jongeren t/m 30 hebben we speciale tarieven. Bij klassieke voorstellingen kan je voor 12,50 een kaartje kopen en bij theatervoorstellingen krijg je 5 euro korting op het reguliere tarief.
Arrangementen, speciale plaatsen en drankjes
Inbegrepen drankjes
Bij sommige evenementen in Musis is een drankje inbegrepen, je vindt deze informatie op de webpagina van het evenement. Bij familievoorstellingen wordt er ranja of fruitwater klaargezet.
Gouden Rang Theatervoorstellingen
Bij de theatervoorstellingen in de Parkzaal van Musis bieden wij bij de gouden rang, koffie of thee met wat lekkers vooraf aan de voorstelling. Voor slechts € 10,- meer krijg je dit arrangement erbij.
Gouden Rang Klassieke concerten
Bij klassieke concerten zijn er soms ook gouden rangs plaatsen beschikbaar, voor een meerprijs van € 10,- verzekeren deze tickets je van de beste zitplaats, het mooiste zicht en het fijnste geluid.
Toegankelijkheid
Bij Musis & Stadstheater streven we ernaar om voor iedereen toegankelijk te zijn. We houden rekening met verschillende beperkingen, gevoeligheden en mobiliteitsbehoeften. Lees hier alles over onze toegankelijkheid.
Gevonden voorwerpen
Iets verloren of vergeten bij een bezoek aan Musis & Stadstheater? Wij registreren alle gevonden voorwerpen op de website Ilost.com. Zoek via deze link naar je verloren voorwerp, als je je eigendom in de lijst vindt dan kun je via de website van Ilost.com eenvoudig reageren.