We helpen graag om je te ondersteunen bij het aanschaffen van (online) tickets en het verstrekken van informatie.
De openingstijden van afdeling Tickets & Service vind je hier.
Tickets & Service is bereikbaar via 026 - 372 07 20 en tickets@musis.nl.
Tickets kan je telefonisch, per mail of fysiek aan de balie reserveren tijdens de openingstijden van Tickets & Service. Een reservering blijft maximaal veertien dagen beschikbaar, hierna vervalt de reservering. Als de periode tussen de reservering en de datum van het evenement korter dan 14 dagen, dan vervalt de reservering een half uur vóór aanvang van het evenement.
Zorg er altijd voor dat je een betrouwbaar verkoopkanaal kiest. Dit is direct via onze eigen website of via de website van de artiest, organisator of gezelschap zelf.
Verkoopkanalen als Ticketmaster, Eventim, GUTS en de Nederlands Theater Kassa (NTK) zijn betrouwbare partners van Musis en Stadstheater.
Lees hier welke verkoopkanalen nog meer betrouwbaar zijn: Weet Waar Je Koopt.
Je kunt tot uiterlijk drie werkdagen voor de datum van een voorstelling of concert je kaarten ruilen voor een andere voorstelling of concert of annuleren tegen een tegoedbon. Per geruilde kaart berekenen we € 2,50 aan administratiekosten, met een maximum van €10,00. Wij geven geen geld (contant of via pin) retour. Onze tegoedbonnen zijn één jaar geldig en kunnen niet ingeruild worden voor een cadeaubon. Let op: Als je tickets hebt aangeschaft via Ticketmaster dan gelden daar andere regels voor, kijk voor informatie hierover op Ticketmaster.
In de meeste gevallen is er een wachtlijst beschikbaar voor uitverkochte voorstellingen en concerten. Je kunt je online inschrijven op de wachtlijst op de pagina van het evenement waar je graag naartoe wilt. De wachtlijst sluit drie werkdagen voor de voorstelling of het concert. Het is daarna niet meer mogelijk om je in te schrijven, maar je krijgt nog altijd een melding krijgen als er last-minute een kaart beschikbaar komen.
Bij Musis & Stadstheater maken wij gebruik van Pin-Only. Je kan aan de barren dus alléén pinnen of met een creditcard betalen.Voor de aankoop van tickets kan je bij ons gebruik maken van verschillende betaalmethoden. Je kan betalen met iDEAL, Creditcard, Podiumcadeaukaart, een tegoedbon, met je Gelrepas, Podiumpas of Dit is PAS Arnhem.
Een Podiumcadeaukaart kan je online, telefonisch of aan de balie verzilveren. Dit mag ook een deel van het bedrag zijn, de rest van het bedrag blijft dan op de Podiumcadeaukaart staan. Als je een podiumcadeaukaart online wilt verzilveren dan kan dit wanneer je je bestelling gaat afronden. Nadat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden en op "doorgaan" klikt, wordt je doorverwezen en kan je kiezen voor de optie "Podiumcadeaukaart".
Een tegoedbon krijg je als je een voorstelling of concert tijdig hebt geannuleerd. Als je een tegoedbon hebt dan kan je deze online, telefonisch of aan de balie laten verzilveren. Je kan ook een deel van het bedrag verzilveren, het restant blijft geldig tot en met de einddatum van de bon. Indien je de bon graag online wilt verzilveren dan kan dit wanneer je je bestelling gaat afronden. Je voert je code in bij de optie "Cadeaukaart"
Bij ons kan je betalen met Dit is PAS Arnhem! Je kan met deze pas alleen aan de balie of telefonisch kaarten bestellen en betalen.
Heb je een Podiumpas? Die kun jij bij ons gebruiken. Vanaf 30 dagen voor de voorstelling of concert kun jij, na eenmalige registratie, een kaartje online reserveren. Voor een vast bedrag per maand kan je onbeperkt naar voorstellingen en concerten bij alle aangesloten podia. Ga voor meer informatie of een lidmaatschap naar Podiumpas.nl .
► Verhuringen, gastvoorstellingen of voorstellingen die via een extern kanaal verkocht worden (m.u.v. Ticketmaster) zijn uitgesloten
► Met deze pas kan je geen kaarten boeken voor de gouden rang of voor concerten boven de 50 euro
Zie ook onze speciale Podiumpas pagina.
Heb je een Gelrepas? Dan kan je deze bij ons verzilveren! Verzilveren kan telefonisch, per mail of aan de balie. Houd de laatste 8 cijfers van je pasnummer bij de hand om aan ons door te geven. Bekijk hier welke voorstellingen te boeken zijn met de Gelrepas.
Heb je een We Are Public-lidmaatschap? Hiermee heb je gratis toegang tot geselecteerde voorstellingen en concerten bij Musis & Stadstheater Arnhem. Het aanbod vind je hier of op de website van We Are Public.
Groepen vanaf 10 personen krijgen vaak een korting van 10% op het totaalbedrag. Popconcerten zijn hiervan uitgesloten.
ACT is de belangenvereniging voor professionele acteurs in Nederland. Als ACT-lid ontvang je een pas, die strikt persoonlijk is. Als lid betaal je voor toneelvoorstellingen in de Parkzaal € 10,-. Deze korting gaat in vanaf 12 uur op de dag van de toneelvoorstelling. Neem de ACT-pas mee naar de voorstelling om deze te laten zien bij binnenkomst.
Studenten kunnen voor € 10,- naar voorstellingen en concerten. Deze korting geldt vanaf 12.00 uur op de dag zelf. In het geval van een voorstelling of concert in de ochtend of middag tot 18.00 uur geldt dit vanaf 12:00 uur de dag ervoor. Klik hier voor meer informatie!
In overleg met de afdeling educatie kunnen scholen vaak gebruik maken van speciale tarieven. Neem voor meer informatie contact op met onze Educatie coördinator Rosalinde Hauwert via rosalinde@musis.nl
Voor jongeren t/m 30 hebben we speciale tarieven. Bij klassieke voorstellingen kan je voor 12,50 een kaartje kopen en bij theatervoorstellingen krijg je 5 euro korting op het reguliere tarief.
Bij sommige evenementen in Musis is een drankje inbegrepen, je vindt deze informatie op de webpagina van het evenement. Bij familievoorstellingen wordt er ranja of fruitwater klaargezet.
Bij de theatervoorstellingen in de Parkzaal van Musis bieden wij bij de gouden rang, koffie of thee met wat lekkers vooraf aan de voorstelling. Voor slechts € 10,- meer krijg je dit arrangement erbij.
Bij klassieke concerten zijn er soms ook gouden rangs plaatsen beschikbaar, deze tickets verzekeren je van de beste zitplaats, het mooiste zicht en het fijnste geluid.
Bij Musis & Stadstheater streven we ernaar om voor iedereen toegankelijk te zijn. We houden rekening met verschillende beperkingen, gevoeligheden en mobiliteitsbehoeften. Lees hier alles over onze toegankelijkheid.
Iets verloren of vergeten bij een bezoek aan Musis & Stadstheater? Bel of mail Tickets & Service via 026 - 372 07 20 en tickets@musis.nl